RET - IN UW BEDRIJF - omgaan met conflicten
Omgaan met lastige klanten en lastige werksituaties
Deze training is ontwikkeld voor die settingen in het bedrijfsleven, waar cliënt - dienstverlener-relaties bestaan. Deze relaties komen steeds vaker onder spanning te staan. De werkdruk is groot en klanten eisen steeds meer aandacht en zorg op, soms zelfs met dreiging of geweld. In deze cursus komen typen moeilijke klanten aan bod. Hoe kunt u het beste met hen omgaan en hoe raakt u daarbij zelf niet overwerkt of uitgeblust?
Stress- en conflictmanagement
Deze training is bedoeld voor het hoger en middenkader van het bedrijfsleven en in de dienstverlening. De training is erop gericht die mechanismen bloot te leggen die het efficiënt en effectief functioneren van mensen in de weg staan. Door welke rigide denkpatronen ontstaan conflicten binnen een organisatie? Hoe kunnen conflicten, zonder verlies van sterke krachten, in goede banen geleid worden? Hoe kunt u stress bij uzelf en uw werknemers voorkomen of reduceren, bijvoorbeeld in geval van reorganisaties.
Instituut RET - Rationeel-Emotieve Therapie - Conflicten in uw bedrijf - Training RET